پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227037
شرايط آب و هوا و زمين عليه ايران است
تاریخ انتشار : 1395/08/24 11:18:43
نمایش : 1334
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران با بيان اينکه تيم ملي به فرد وابسته نيست، گفت: شرايط آب و هوا و زمين عليه تيم ماست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کريم انصاري فرد در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال ايران در مالزي در رابطه با آخرين شرايط اين تيم پيش از جدال برابر سوريه گفت: ما چند روز زودتر به مالزي آمديم و در بازي دوستانه اي هم که داشتيم توانستيم کمي بيشتر با شرايط آب و هوا و زمين آشنا شويم.

وي افزود: شرايط جوي مالزي طوري است که باران هاي زيادي مي بارد که اين مساله قابل پيش بيني نيست. البته شرايط زمين هاي مالزي هم چندان مطلوب نيست اما با اين وجود ما آماده ايم تا سه امتياز حساس بازي با سوريه را بگيريم و اميدوارم بتوانيم با تلاش بازيکنان با کسب پيروزي يک گام ديگر براي صعود به جام جهاني برداريم.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در رابطه با اينکه  بازي‌هاي تيم هاي ملي ايران و سوريه در سال هاي اخير به تساوي انجاميده، اضافه کرد: هر زمان شرايط خاص خودش را دارد اما تا الان نشان داديم تيم خوب و جنگنده اي هستيم و در هر شرايطي تيم ما تمام تلاشش را مي‌کند تا امتياز لازم را بگيرد اميدوارم در روز بازي با سوريه هم بتوانيم برنده بازي باشيم و به اتفاقاتي که در سالهاي اخير رخ داده توجهي نداريم. هدفمان قطعا کسب 3 امتياز است و به غير از پيروزي به مساله ديگري فکر نمي‌کنيم.

انصاري فرد اضافه کرد: شرايط آب و هوا و زمين عليه تيم ما است و اين مسائل حريف ما نيز محسوب مي‌شود.

وي در پايان در رابطه با غيبت قوچان نژاد و آزمون تصريح کرد: مهم کسب سه امتياز است و تيم ملي وابسته به هيچ بازيکني نيست.

تيم ملي فوتبال ايران در رقابتهاي انتخابي جام جهاني روز سه شنبه در مالزي به مصاف سوريه خواهد رفت.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html